Известие

Collapse
No announcement yet.

термостат 166 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • термостат 166 2.4jtd

    Въпроса ми е термостата капсалован ли е.с целият корпус ли се купува или има възможност само елемента да се вземе.
    alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
    alfa 33 1.7 IE 92гд.
    alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
    lancia delta 1.9td 99гд.

  • #2
    Целия...
    166, 2.4 JTD'00

    Comment


    • #3
      сега ще има много критики,но след една кана вино ето какво роди моята мисъл,костваше ми само 30 мин труд,20лв за термостата и 1л антифриз за доливане.
      Attached Files
      alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
      alfa 33 1.7 IE 92гд.
      alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
      lancia delta 1.9td 99гд.

      Comment


      • #4
        Що да има критики? Щом работи това е единствено важното.
        Оригиналният изтърбуши ли го?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Колега този номер го има измислен много отдавна с термостат от Рено 5 май беше,но защо си правите експерименти незнам?

          Comment


          • #6
            защо да са експерименти ,принципа на работа е един и същ.градусите отговарят ,поддържа си градусите ,вентилатурите си включват и изключват.И всеки знае че по скъпите коли са им по-скъпи резервните части.Устройството на термостата е един и същ само корпуса е голям.

            ---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

            той и така си беше постоянно отворен защо да се занимавам с него,ако шях да го изтърбушвам щях да го сменя с оригинален
            alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
            alfa 33 1.7 IE 92гд.
            alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
            lancia delta 1.9td 99гд.

            Comment


            • #7
              А дали и местоположението му не от значение,замисли се върху това?

              Comment


              • #8
                аз питам ли те що си си ремапнал колата,съединителя ти няма ли да замине по-бързо,и къде е термостата на другия край на водното съединение.аз си гледам мойта кола и за се га всичко и е наред.
                alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                alfa 33 1.7 IE 92гд.
                alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                lancia delta 1.9td 99гд.

                Comment


                • #9
                  На моята 156 го побългарих с термостат от рено 5. Евтино и лесно за смяна. Две години и около 30к километра никакви ядове.

                  Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #10
                    По спокойно го раздавал колега,свободен си да правиш каквото си искаш с колата,все пак е твоя и никъде не съм те питал защо си решил да ползваш термос от ренде?

                    Comment


                    • #11
                      Аз в първия момент помислих че е разкапсулован оригиналния а то в маркуча ... тъкмо мислих да питам как е било със смяната, че там е тегава работата.Аз се видях в приключение то един топлообменик то тръби то чудо.По бързо смених радиатора на парното от тоя идиотски термостат.Инъче идеята е показна и всеки сам си решава
                      Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                      166 2.4 JTD '02
                      164 2.5 TD '98 ex
                      Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                      Comment

                      Working...
                      X